معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: لایحه جدیدی برای تغییر ساختار دولت ارائه نشده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تاکید کرد: دولت لایحه جدیدی برای ساختار دولت ارائه نداده است و ما همچنان لایحه تفکیک سه وزارتخانه را پیگیری می‌کنیم.
حسینعلی امیری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره انتشار اخباری مبنی بر توافقات صورت گرفته در جلسه سران قوا برای تغییر و تحول در ساختار هیات دولت گفت: من از مفاد مذاکرات میان روسای سه قوه اطلاعی ندارم. اینکه چه گفت‌وگوهایی میان روسای سه قوه صورت گرفته است، موضوعی است که به خود روسای قوا مربوط می‌شود.
وی ادامه داد: آقایان نیز درخصوص مباحث مطرح شده در جلسه سران قوا توضیحاتی داده‌اند و اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته و من نمی‌توانم از سوی آنها سخن بگویم. معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درخصوص آخرین پیگیری‌های صورت گرفته برای لایحه تفکیک و ادغام برخی وزارتخانه‌ها اظهار داشت: موضوع تغییر ساختار دولت موضوعی است که از پیش هم اطلاع‌رسانی کردیم. دولت در این باره لوایحی به مجلس شورای اسلامی داد و این لایحه در کمیسیون‌های پارلمان مطرح و در دست بررسی است. امیری تاکید کرد: دولت لایحه جدیدی برای تغییر ساختار دولت ارائه نداده است و ما همچنان همان لایحه را پیگیری می‌کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس قوه قضائیه: نباید با دست خود، افراد را به سمت گسترش مفاسد سوق دهیم « ابتکار» از اشتیاق آژانس‌های مسافرتی برای برگزاری تورهای کمک رسانی گزارش می دهد حسن غفوری فرد در گفت‌وگو با «ابتکار» با اشاره به دلایل شکست اصولگرایان در انتخابات جلال خوشچهره سعودی‌ها به در بسته می‌زنند «ابتکار» از لزوم ادامه کمک‌رسانی تا حل مشکلات زلزله‌زدگان کرمانشاه گزارش می‏دهد زلزله همچنان ادامه دارد! بررسی تاثیر آثار هنری شهری در تربیت ذهن هنری کودکان وقتی مجسمه‌های شهری، معلم می‌شوند گزارش‌«ابتکار»‌از حمایت 405 نفر از اهالی فرهنگ در کمپین‌«بد سرپرست تنهاتر است» فریاد هنرمندان برسر خشونت علیه کودکان سومین دور گفت و گوهای سطح بالای ایران و اتحادیه اروپای در تهران برگزار شد پیوندهای مشترک در فصل بازی‌های دوگانه «ابتکار» از احتمالات و سرنوشت رئیس دولت دهم گزارش می‌دهد پایانی باز برای احمدی نژاد حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار با مردم زلزله زده کرمانشاه: با یکایک دل‌های داغدار شما همدردم اختلال در مدیریت بحران در نبود سواد رسانه‌ای معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: لایحه جدیدی برای تغییر ساختار دولت ارائه نشده است زلزله 3/5 ریشتری در حوالی ایلام